En vecka full av skoj

Denna veckan har varit full av massor med saker. Dels har man varit barnvakt till min lillasysters 1,5 åringa son. Han har varit jättesnäll mot sin moster och vi har skojat och mått bra. Men nu är moster lite trött i huvudet så nu i helgen blir det att ta det lugnt och vila upp sig fram till måndag då man börjar jobba igen efter julledigheten. 
 
Så nu sitter man på biblioteket och väntar på att lillens pappa kommer med tåget om cirka 40 minuter, blir nog och ta en kaffe på Expresso House ockå. känns som om jag behöver en kaffe. Annars har veckan varit helt okej för jag älskar att vara med min systerson men det är utmannande för mitt mentala tillstånd ibland. Jag lever ju som sagt med Autism. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0