Slutar på jobbet !!!

Nu idag slutar jag på Arken Zoo i Skövde. Det kändes som om man blev utnyttjad för fritt arbete och man jobba arslet av sig. Ändå efter 5 års tid har man fortfarande inte fått en riktig anställning. Så nu tar jag semester på obestämd tid. Det förtjänar jag efter allt arbete jag gjort. Men ändå ledsamt på samma gång. Jag kommer framför allt sakna djuren. Men jag kan alltid hälsa på dem när jag ska köpa saker till mina små bebisar som snart är 5 månader gamla. 

Och jag har även haft världens klump i magen för vad de skulle säga om det. De kanske tycker att jag sviker dem nu när det kom så plötsligt men jag har gått och tänkt på det här i över 1 år nu. Så nu tackar jag för mig och hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0