Hatar Sverige !!!

Just nu hatar jag bara Sverige. Här har man ställt upp för alla invandrare och vad får man för det. Bara klagomål och skit på sig. De kallar oss rasister och nasister för att vi säger våra åsikter öppet.

Se bara på deras sätt att leva. Männen står i cetrum, kvinnan blir udangömd. De misshandlar, våldtar och dödar kvinnor när de har gjort fel i männens ögon som bestraffning. Vilka förebilder är sådana män till sina barn. Man blir väldigt arg att Sverige ens kan släppa in sådana människor i vårt land. 


Jag kan bara säga att jag är varken rasist eller nasist för jag har många vänner från andra kulturer som jag älskar och de klagar inte på sina liv här heller för de anser sig själva som SVENSKAR inte det de egentligen är födda som. De har accepterat våran religion men har ändå sin egen kvar. Det är så det ska vara här. Inte att det ska klagas och ändras en massa saker för att det är rasistisk. 
Vi då. Får inte vi ha våra seder kvar alls? Måste allt ändras för att det inte passar dem som kommer hit. Då kan jag säga att passar det inte med Sverige och hur vi lever här kan ni lika gärna vända och åka hem igen.!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0